hi..just a simple story..

Wednesday 7 May 2014

thanks.

cat eyes!miiaaww..walau bnyak dugaan yg ku tempuhi dahulu..dan skrg aku mrasa bahagia..rasa tiada yg mganggu minda dan jiwa ku lagi..syukur pada Tuhan..dahulu jalan yg ku tempuhi penuh dgn lalang2 duri2 semak samun..kini smua nya sudh ku lalui penuh dgn air mata,dgn setiap berkat kekawan..kepada yg sudah menjdi duri dan lalang kehidpan ku dahulu..trima kasih banyak..krana mgajar ku erti menempuhi semua ini..mengajar ku lbih kuat dan berani melangkah ke hadapan..dahulu aku sering jatuh tersungkur..tiada siapa yg mghulurkan tangan untuk membimbing..dan aku berkata pda diri..aku mampu lakukan walau mengambil waktu yg lama..perlahan2 aku bediri,bangun..dengan stiap senyuman yg penuh pura2..akhirnya aku bangkit..hanya satu ayat saja yg mampu membuat ku bangun..,"karma"..dahulu kau berusaha mjatuhkan aku..dan skrg..kita lihat siapa yg akan rebah?..jika ini membuat kau bahagia,membuat kau senang..go on..tp jgn salah anggap lg..aku bukan silvia yg lemah sperti dhulu lagi..krana bnyak dugaan yg ku tempuhi sndiri..(:.

No comments:

Post a Comment